آهو چیست؟ 
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
نويسندگان
لینکستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزشگاه هوشمند (آهو) و آدرس ahoosystem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جهان با شتاب به سوی استفاده‌ی روزافزون از فناوری اطلاعات به پیش می‌تازد. بهره گرفتن از نرم‌افزار و دانش کامپیوتر تقریباً تمام قلمروهای پیشین را از آن خویش ساخته و انجام شدن کارها در کوتاه‌ترین زمان، با کم‌ترین هزینه و بیش‌ترین دقّت و کیفیت ممکن، تبدیل به مهم‌ترین معیارهای بهره‌وری در دنیای امروز گردیده‌اند. تیم سازنده‌ی داهو (دفتر انضباطی هوشمند) وابسته به شرکت داده‌پردازی تیشک در ادامه‌ی پروژه‌های در دست اجرای خود، ضمن فراچشم داشتن تمام این معیارها، این بار هدفی ممتاز و سترگ را در ارتباط با مدیریت آموزشگاه مد نظر قرار داده است. هدفی که تحقق آن، بی‌گمان آموزش و پرورش این سرزمین را گامی در راه رسیدن به جایگاهی شایسته در جهان امروز نزدیک‌تر خواهد نمود..

سیستم نرم‌افزاری آهو (آموزشگاه هوشمند)

سخن بر سر یک سیستم نرم‌افزاری مادر است که بخش‌های گوناگون یک آموزشگاه را پوشش داده و مدیریت منسجم و سامان‌دهی دقیق امور جاری و فعالیت‌های آن را بر مبنایی روشن و منطقی امکان‌پذیر می‌سازد. این سیستم گسترده مشتمل بر زیرسیستم‌های زیر خواهد بود:

- برنامه‌ی هفتگی: تنظیم برنامه‌ی هفتگی مدارس در آغاز سال‌تحصیلی را با توجه به ترجیحات و شرایط خاص موجود در هر مدرسه، آسان می‌کند.

- دفتر معلم: این دفتر عبارت از بخش‌های حضور و غیاب و دفتر یادداشت معلم و نیز شامل بخش ثبت انواع گوناگون فعالیت‌های کلاسی و ارزشیابی‌های معلم می‌باشد.

- امتحانات: سیستمی برای سامان‌دهی تمام فرایند امتحانات مدرسه

- تحلیل وضعیت آموزشی: انجام محاسبات آماری بر روی نتایج امتحانات به تفکیک مورد (فردی، کلاسی، مدرسه، ماده‌ی درسی،...) و رسم نمودارهای گوناگون

- دبیرخانه و اطلاع‌رسانی: اطلاع‌رسانی آسان‌تر و مطمئن‌تر در خصوص نامه‌های رسیده و نیز آسان‌سازی سایر امور دفتری و مکاتبات

- ارزیابی عملکرد کارکنان: انجام دقیق و عادلانه‌ی ارزیابی عملکرد کارکنان مدرسه و مبتنی بر قوانین و دستورالعمل‌های موجود

- کارگاه و آزمایشگاه: تنظیم برنامه‌ی دقیق فعالیت‌های کارگاهی و آزمایشگاهی

- کتابخانه: تسهیل کتابداری آموزشگاه و نیز امکان استفاده از کتابخانه‌ی مجازی برای دانش‌آموزان

- انبارداری: دفاتر اموال و انبار، اقلام و وسایل موجود و مورد نیاز و تنظیم و تسهیل انبارگردانی و تحویل وسایل

- حسابداری: سهولت انجام کلیه‌ی امور حسابداری مدرسه، ثبت و صدور اسناد مالی، نمایش تراکنش‌ها...

- جمع اموال: تنظیم و نگهداری لیست‌های گوناگون اموال و تجهیزات مدرسه و سهولت اطلاع از آخرین وضعیت اموال موجود

- تجهیزات انفورماتیک: شامل تنظیم صورت تمامی وسایل و تجهیزات سخت‌افزاری کارگاه یا سایت‌های کامپیوتر و سهولت دسترسی فوری به جزئیات هر یک

- مراسم آغازین: برنامه‌ای بسیار مهم و کاربردی در برگزاری سودمندتر مراسم آغازین مدرسه با امکان تنظیم دقیق برنامه‌های مراسم و دسترسی آسان به مطالب مربوط به هر مناسبت جهانی، ملی یا مذهبی که پیداست تأثیر انکارناپذیری بر جوانب پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان خواهد داشت.

- دفتر انضباطی داهو: نسخه‌ی گسترش یافته‌ی سال گذشته‌ی این نرم‌افزار با قابلیت‌های فراوان و کاربردی

- تشویق و جایزه: سیستمی برای تدقیق و عادلانه کردن مکانیزم‌های تشویق و اعطای جایزه به دانش‌آموزان ممتاز بر اساس طرحی با عنوان ABC

- فوق برنامه و جلسات: تنظیم صورتجلسات و برنامه‌های تمامی جلسات آموزشگاه و ساماندهی امور فوق برنامه‌



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سیستم جامع آموزشگاه هوشمندآهو
[ پنج شنبه 27 مهر 1396 ] [ ] [ Ahoo Admin ]

درباره وبلاگ

این وبلاگ به منظور سهولت پیگیری موضوعات مرتبط با سیستم آموزشگاه هوشمند (آهو) از طریق اینترنت داخلی (اینترانت) ساخته شده است.
امکانات وب